مدل پنجره های مدرن 2019

در این مطلب می خواهیم بهترین طرح های پنجره های مدرن 2019 را به اشتراک بگذاریم که می توانید انواع پنجره هایی که در نظر دارید را ببینید ، به عنوان مثال پنجره هایی برای خانه های کوچک،  برای آشپزخانه، پنجره های مدرن برای اتاق نشیمن و باغ، پنجره های افقی، بلند، با قاب چوبی، پنجره های شیشه ای، پنجره های کشویی، پنجره های مربع و ….

پنجره ها و درهای خانه فضای شخصیتی به خانه اضافه می کند ، حتی برای بسیاری از طراحان داخلی، پنجره به عنوان عناصر طراحی شده که بیشتر بر روی سبک خانه تأثیر می گذارد، بنابراین امروز، در این مطلب نمونه های  روند طراحی پنجره مدرن برای 2019 – 2020 را به شما نشان می دهیم .

امروزه طرح های مدرن پنجره، با هر محیطی سازگار است و حتی طرح های سفارشی که نیازبه طراحی و ساخت برای یک خانه هستند نیز طرحی زیبا و کاربردی می باشد.

اگر چه، ایده پنجره ها مانند اضافه کردن یک فیلتر نور طبیعی است، اما یکی از بزرگترین اهداف ما، شکل پنجره است که هم دید بیرونی و هم برای داخل مناسب باشد.

طرح های مختلف پنجره های مدرن را در تصاویر زیر نشان می دهیم تا بتوانید فضاهای خود را با قدرت و حرفه ای طراحی کنید، حتی زمانی که شما عاشق سبک کلاسیک هستید، می توانید پنجره خود را مدرن و با یک طراحی ظریفتر، و ناهمتا، که در آن از مینیمالیسم استفاده شده است که فضاها، از جمله پنجره ها مدرن، تمیز، ساده، که کمی با هندسه بازی می کنند. پنجره های بسیار بزرگ در دکوراسیون خانه می توان برای یک اتاق نشیمن استفاده کرد و همچنان می توان پیچیده و ظریف نگاه کنیم و پنجره ها را با هم ترکیب کنیم که به این عنصر توجه بیشتری می شود.

پنجره آلومینیومی مدرن :

یکی از محبوب ترین متریال برای پنجره های مدرن، پنجره های آلومینیومی است، از آنجایی که یکی از ساده ترین مواد برای تولید است، می توان سبک های مختلف را با پنجره های آلومینیومی با طرح های مدرن که در آن آلومینیوم با جزئیات متفکر مخلوط می شود طراحی کرد. این سبک از پنجره ها معمولا بیشتر در طرح های خانه استفاده می شود، زمانی که شما نمی دانید چه نوع پنجره برای خانه شما مناسب است ، این طرح ها را در نظر بگیرید.

پنجره های مدرن برای ساختمان های مدرن:

پنجره چیزی است که همیشه در معرض دید است، بنابراین توصیه می کنیم همیشه توجه ویژه ای به طراحی پنجره های مدرن داشته باشید. قبل از انتخاب طرح پنجره خود، باید جنبه های زیر را در نظر بگیرید:

  •    مناسب با بودجه
  •    اندازه ساختمان
  •    رنگ نما
  •   سبک نما

پنجره های مدرن با شیشه های سکوریت 2019 :

 

 

 

 

شیشه ی سکوریت  یكی از مقاوم ترین مواد محسوب می شود كه برای استفاده در پنجره ها، درب ها و دروازه ها مناسب است. قبل از انتخاب این مواد برای طراحی خانه و یا طراحی پنجره های خود، مهم است که شما بعضی از جنبه ها را در نظر داشته باشید، مانند: اگر مواد که شیشه مقاوم را حفظ می کند، محل و زمینه که در آن شما بروید برای پیدا کردن، هر نصب کننده از پنجره های مدرن با شیشه های معدنی می تواند شما را راهنمایی کند اگر خانه شما یک نامزد برای این نوع پنجره باشد. بنابراین قبل از درخواست مشاوره، به من بپیوندید تا ایده هایی از پنجره های مدرن با شیشه ی سالم 2019 که من برای شما پیدا کردم را ببینم.

 

پنجره های مدرن با شیشه ی سکوریت و قاب چوبی 2019:

اگر چیزی که میخواهید، مقاومت و دوام در طراحی پنجره هایتان است، توصیه میکنم پنجره های مدرن را با شیشه خمیری انتخاب کنید، همچنین اگر قابهای چوبی را اضافه کنید، به دکوراسیون و طراحی خانه تان کمک میکند.

پنجره های مربع :

امروزه یکی از مدلهای پربازده ترین پنجره، پنجره های مدرن جعلی است که مسئولیت اعطای لمس رسمی و ساده به هر خانه می باشد. من این ایده را دوست دارم که بدون توجه به اینکه این پنجره طراحی ساده است، می توان آن را به هر نوع مسکن، از ساده ترین تا مدرن تر، اقتباس کرد. خانه ها از نمادهای مینیمالیستی، خانه های نمایشی آینده، همچنین برای خانه های مدرن!

پنجره های افقی:

 

گزینه های دیگری که ممکن است با آن مواجه شوند، به غیر از روند پنجره های عمودی مدرن، پنجره های افقی هستند. در ساختمان های مدرن و آوانگارد ، شیشه های بزرگ غالب بیشتر دیده می شود، تا نور بیشتری وارد خانه شما می شود. این نیز با برخی از پروفیل  آلومینیوم ترکیب شده است که نما را شگفت انگیز کرده است!

پنجره های مدرن مستطیلی برای آشپزخانه 2019:

 

یکی دیگر از فضاهایی که این نوع پنجره ها می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند، در آشپزخانه است، چرا که در بسیاری از خانه ها، در بسیاری از خانه ها، پنجره های آشپزخانه، آنهایی هستند که در مقابل جلوی خانه قرار دارند. این می تواند با پایه های فلزی و یا آلومینیومی ترکیب شود، اما اگر شما بخواهید اثر مدرن تر و آوانگارد را بدست آورید، از طرح مربع جلوگیری کنید. چیزی که من را بسیار شگفت زده می کند این است که پنجره های شیشه ای ، حقیقت یک لمس بزرگی هستند تا یک نگاه مدرن تر به خانه تان داشته باشند.

یکی دیگر از فضاهایی که این نوع پنجره ها می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند، در آشپزخانه است، چرا که در بسیاری از خانه ها، در بسیاری از خانه ها، پنجره های آشپزخانه، آنهایی هستند که در مقابل جلوی خانه قرار دارند.

نماهای مدرن

Comments are disabled.

Call Now Button