سی ان سی ورق آهنی :

با پیشرفت تکنولوژی کاربرد انواع نماهای فلزی در ساختمان از جمله سی ان سی ورق آهنی  روز به روز قابلیت های نوینی را برای معماران و سازندگان به ارمغان آورده است. فلزاتی از قبیل آهن و مس و آلومینیوم که هرکدام ماهیتی متفاوت دارند روزگاری جز مصالح سنگین و غیرقابل انعطاف برای اجرا در ساختمان بودند و فقط به عنوان دستگیره و یا درب ساختمان به کار می رفتند .

اما امروزه با ظهور ماشین های پیشرفته و دستگاه های برش لیزری که انواع طرح های پیچیده را بر روی انواع فلزات ایجاد می نمایند دیگر دغدغه ای برای تولید و اجرای انواع پانل های طرح دار فلزی و پروفیل های با مقاطع خاص برای پنجره و یا لامل های کرتین وال و یا ریل های آلومینیومی نگهدارنده و یا انواع اتصالات مورد نیاز در سیستم های زیر سازی اجرای نمای ساختمان وجود ندارد.

در واقع نمای فلزی به دلیل سبکی و سهولت اجرا به کمک طراحان نما به شکل خاص آمده است، دیگر نیازی نیست تا برای بازسازی نما متریال های گذشته را هر چه قدر بی کیفیت از نما جدا نمایند.

نمای فلزی می تواند به عنوان پوششی مناسب و سبک ضمن پوشاندن نماهای ناکارآمد قبلی طرح کلی ویژه ای به بنا بدهد و با ایجاد پوسته دوم برای نمای قبلی امکان فعال نمودن نمای شب را نیز فراهم آورد.

موارد مرتبط با سی ان سی

Call Now Button