معرفی سالکو

شرکت پنجره دوجداره سمیر با برند تجاری سالکو فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در زمینه تولید و اجرای نماهای مدرن ساختمانی ( کرتین وال ، اسپایدر ، فریم لس ، کوتا ، اسکای لایت ، سایبان ها ، جان پناه ها و …  ) آغاز نموده است. همچنین این شرکت به صورت اتوماتیک و تمام رباتیک مبادرت به تولید بروزترین پنجره های دوجداره با استفاده از پروفیل های آلومینیومی ، upvc و Alu-Wood نموده است .

این شرکت در آخرین اقدام، مفتخر به تأسیس همکار رسمی برند اروپایی KLEIDCO و اخذ نمایندگی انحصاری پروفیل SALAMANDER در ایران شده است.

دفتر کارخانه سالکو

شرکت سالکو در کنار ایجاد زیرساخت های لازم از جمله احداث ۶۰۰۰ مترمربع سالن تولید تخصصی در سایتی به مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع و استفاده از مدرن ترین تکنولوژی اروپایی از جمله خط تمام رباتیک تولید نمای کرتین وال تحت استاندارد Ral Quality ( انطباق با رال آلمان ) و دیگر گواهینامه های خود ، با استفاده از بهترین نرم افزارهای مهندسی در زمینه تخصصی نما و پنجره دوجداره از جمله نرم افزارهای آلمانی Logical OrgaData و Athena ( به صورت Facade Engineering ) و بهره گیری از معتبرترین پرفورمرهای نما به صورت تخصصی در این زمینه به فعالیت خود ادامه داده است.

شایان ذکر است شرکت سالکو با توجه به توانمندی مالی، محصولات خود را از جمله پنجره و انواع نماهای مدرن را تهاتر می کند.

Call Now Button