لوور، آفتابگیر ساختمان

لوورها نسخه تازه ای از نورگیرها می باشند که در اندازه های گوناگون ساخته می شوند و قابلیت آن را دارند که به صورت های افقی و یا عمودی در ساختمان تعبیه گردند. برخی از مدل های لوور آلومینیومی بر پایه شکل ظاهری ، قادر هستند با بهره گیری از تیغه هایی با مقطع دوکی شکل نماهای ظریف و خیلی چشم نواز ایجاد کنند که نتیجه آن افزون بر زیبایی نما، آفتابگیرهای کاربردی و مناسب نیز می باشد.

لوور آلومینیومی

لوورهای آلومینیومی یا نمای دوکی افزون بر مانع شدن از برخورد مستقیم نور خورشید بر ساختمان، به مهندسان  معمار این امکان را می دهد تا نمای ساختمان زیبایی را طراحی نمایند. نمای لوور آلومینیومی ساختمان شما را متمایز نشان میدهد.

سیستم های لوور با مدولار به هم پیوسته، به سرعت در محل، مونتاژ می شوند. لوور ها امکان ایجاد نماهای متنوع ، زیبا ، و جالبی را در داخل و بیرون خانه ، مراکز تجاری، اداری و پارکینگ با توجه به خواست مشتری فراهم میکنند. لوور ها می توانند به عنوان نمای ظاهری و تزیئنی ساختمان ، سایبان خورشید، محافظ باد و طوفان عمل می کنند. همچنین می توان برای موانع حریم خصوصی نیز از لوورها استفاده کرد.

انواع مدل های لوور :

مدل ثابت :

این مدل از پرکاربردترین شیدرهای لووری در گونه خود هستند که به خاطر ساده و به صرفه بودنشان و همانطور به خاطر تعبیه و نصب آسانشان می توانند بر روی نماهای گوناگونی از جمله نمای شیشه ای، ورق کامپوزیت و هر نمای دیگری که خواهان زیادی دارد نصب شوند.

 مدل متحرک :

این مدل به وسیله کنترل از راه دور و یا سویئچی در اختیار مشتری ها قرار می گیرد و در ضمن  این مدل بوسیله اتصالات و قطعه های مخصوصی که در کنارش وجود دارد قابلیت سازگاری با فن آوری های تازه را دارد و به صورت کاملا شخصی سازی شده می تواند عمل نماید. نصب این لوورها نیز به دو صورت ثابت و متحرک اجرا می گردد.

لوور افقی

لوور های مکعبی:

لوورهای مکعبی هم در اندازه های گوناگون ساخته می شوند و چارچوب کلی آنها از آلومینیوم است.

لوور های کامپوزیت:

این لوورها بوسیله ورق کامپوزیت ساخته شده که جعبه ای شکل بوده و همه امکانات نمای کامپوزیت دارد.

 

لوورهای آلومینیومی شکننده نور خورشید – سیستم های نورگیر آلومینیومی

 

لوور آلومینیومی در بناهای مسکونی، اداره ها، مدرسه ها، مراکز ورزشی و در هر بنایی که در آن زیبایی و بوجود آوردن محیطی راحت با نور و دمای متعادل مدنظر است مورد کاربرد دارد. این لوورها توانایی دادن آنادایز جهت رنگ های، نقره ای، طلایی، برنز و سیاه را دارند و اگر از رنگ لاکی یا همان پودری استفاده شود می توانند در هر رنگ استاندارد واقعی رنگ، ساخته شوند. نورگیرهای آلومینیومی زاویه دار نیر اثر اشعه های خورشیدی را تا 80% پایین می آورند و منجر به پایین آمدن مصرف انرژی تا 30% می شوند.

این نورگیرهای آلومینیومی به علت بهره گیری از آلیاژ 6.63 آلومینیوم زیادترین استحکام را در مقابل بادهای بیش از 150 کیلومتر بر ساعت در بحرانی ترین حالت ممکن را دارند که بعد از تعبیه احتیاج به مراقبی خاصی ندارند. طراحی گسترده و با جذابیت عالی تیغه ها با اندازه های 100، 120، 150، 170، 200، 225، 400 میلیمتر می تواند آمیزه جذاب و چشم گیری را به همراه مصالح گوناگون ساختمانی در نمای مدرن بناها پدید آورد.

سایبان

Comments are disabled.

Call Now Button