درب و پنجره ها با جدید ترین طرح های سال

در روند طراحی درب و پنجره upvc که هم از داخل و هم از بیرون ساختمان قابل دید هستند ، برای انتخاب مدل ها باید بسیار دقت کرد.

درو پنجره ها توسط نزدیکترین دوستان و خانواده و همچنین همسایگان و افراد گذرای غریبه دیده می شوند. این محصولات برای تقویت مقاومت داخلی و خارجی در برابر آب و هوا بسیار بسیار زیبا و مناسب هستند.

در اینجا هشت مورد از بهترین ترند های طراحی درب و پنجره ، برای کمک به انتخاب شما آورده شده است:

8- یکی کردن فضای داخل با بیرون به کمک درهای شیشه ای

برای افزایش فضای داخل یا بر عکس ، صاحبان خانه تصمیم می گیرند درب و پنجره های  خود را باز کنند و فضاهای داخل و خارج را ادغام کنند. آشپزخانه ها با اتاق های نشیمن و پاسیو ترکیب می شوند. دیواره های داخلی به حداقل رسیده و دیواره های سراسر پنجره  و تمام شیشه را ارائه می دهند. اتصال پیکربندی پنجره های بزرگ با درب های کشویی یا تاشو ، بیشتر فضای داخلی خانه را به بیرون از خانه گسترش می دهد.

7. راحتی و آسایش در کنار درب و پنجره ها ی منحنی

صاحب خا نه ها با استفاده از منحنی ها زیبایی مدرنیسم رو دوچندان می کنند، زاویه های تیز با خم و قوس جفت می شوند. در صورت لزوم ، می توان گوشه های دیوار را از نظر فیزیکی با لبه گرد و هم از نظر بصری با شفافیت و دید پنجره های باریک و 90 درجه پاک کرد. پنجره ها و درها همچنین می توانند با منحنی های سفارشی ساخته شوند ، و با پنجره های تمام دایره ای ، نیمه دایره ای و دارای شعاع کامل تکمیل شوند.

6. عملکرد و خانواده

انتخاب راحتی به معنای استفاده نکردن از قابلیت و دسترسی ایده ال درب و پنجره ها نیست. خانه های امروزی می توانند همه این موارد مورد نیاز را در خود جای دهند: این زوج که دوست دارند سرگرم کنند و میزبان بازدیدکنندگان با اقامت طولانی باشند ، ممکن است یک ورودی بزرگ و یک درهای جداگانه مهمان را بخواهند. پنجره هایی با عملکرد صوتی بالا بخواهد. والدینی که خواهان حفظ حریم خصوصی و فناوری به هم پیوسته هستند ، ممکن است درهای با امنیت بیومتریک فعال شده از موج را مشخص کند. و یا ممکن است بخواهند، پنجره های تهویه مطبوع که با فشار یک دکمه باز و بسته می شوند.

5- گرمای چوب

چوب یک روند طراحی مداوم با تغییر طولی متمایل به ظاهری نرم و ارگانیک است که شخصیت چوب را برجسته می کند و آن را برجسته می کند. در حال حاضر لکه های متوسط و محبوب ، حس سن و شخصیت را منتقل می کنند. چوب های سخت و چوب انبوه روستایی به روشنی این زیبایی شناسی مطلوب را نشان می دهد.

4- مود فلزی

ترکیب چوب با فلز نه تنها برای کابینت ، بلکه برای پنجره ها و درها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دسته ، قفل ، و سایر متریال را می توان در فلز مشکی مات ، استیل ضد زنگ و طلایی درخواست کرد. رنگ های نگین دار و لوازم جانبی دست ساز با ایده های جسورانه و الگوهای هندسی در سقف های در معرض پرتو ، کف پوش های چوبی سخت ، کاشی های قالب بزرگ و دیوارهای رنگی تر مطابقت دارند. برخلاف پالت سفید تمام رنگ قبلی ، برخی از آنها حتی همه رنگ مشکی را انتخاب می کنند و از ظرافت و روان و لوکس برخوردار هستند. خاکستری تیره به عنوان “سیاه جدید” ظهور می کند و ظرافت جالبی را برای تخته های داخلی چوب در پنجره ها و درها ارائه می دهد.

3. تقلید از مدرنیته

صاحبان خانه ها  در حال بهبود  پنجره های کلاسیک هستند ، اکنون پنجره هایی باریک با شیشه های با کارایی بالا و قاب های آلومینیومی با رنگ مشکی در حال گسترش هستند . با کمال تعجب ، روکش آلومینیومی پنجره ها و درهای بیرونی حتی می توانند با استفاده از روکش های با ظاهر چوبی را تکرار کنند.

2. عقب نشینی آرامش

از آنجا که بقیه خانه ها  با باز بودن ، اتصال و شفافیت برجسته می شوند ، اما حمام به عنوان یک مکان شخصی می باشد. این سرویس بهداشتی با داشتن وان های آزاد و مناطق مستقل برای خشک کردن ، گرم و لباس پوشیدن ، تبدیل به یک عقب نشینی داخلی برای خیساندن در نور طبیعی و منظره ها می شوند. برخی از مالکان خانه حتی تصمیم دارند این مکان ها را با پنجره ها و درهای خصوصی را با وان و دوش های گرم به بیرون باز کنند.

1. مقاوم و با دوام

برای صاحبان خانه که در معرض تغییرهای فصلی شدید قرار دارند ، می توان از پنجره ها و درها با کارایی بالا برای مقاومت در برابر وزش باد طوفان ، افزایش گرمای خورشید ناخواسته و یخ زدگی هوا در زمستان ، ضمن حفظ فضای داخلی راحت ، آرام و کارآمد استفاده کرد. در جایی که نسیم سبک تر است ، واحدهای عملی امکان تهویه طبیعی و هوای تازه را فراهم می کنند. صرف نظر از آب و هوا ، هر صاحبخانه می خواهد پنجره ها و درهای گسترده ای داشته باشد که نمای خود را از مرز دیوارهای خود فراتر ببرد.

درب و پنجره

Comments are disabled.

Call Now Button